Fra 1. december 2024 har det været muligt for alle foreninger at indberette medlemstal, og fristen udløber søndag den 31. januar 2025.

Det er obligatorisk at aflevere tallene, men en del klubber mangler fortsat at foretage den årlige indberetning.

Informationerne om medlemsindberetningen er sendt pr. mail fra Centralt ForeningsRegister (CFR) direkte til klubbens formand, kasserer eller postadresse.

Kontakt CFR-registeret, hvis I ikke kan finde mailen eller har spørgsmål til indberetningen.

Der er to måder at indberette på:

  1. I kan manuelt indberette medlemstal via dette link til CFR-registret.
  2. I kan indberette medlemstal direkte fra jeres medlemssystem. Se boksen til herunder. 

Medlemstal med ét klik

KlubOffice kan gøre hele indberetningen meget let og overskuelig.

Fra medlemsoversigten i KlubOffice kan man med ét klik danne en rapport over antal medlemmer i de aldersgrupper, der skal indberettes til DIF.

Find guiden her.